"Τα ξέχασε ο Θεός " ....είναι βλασφημία
"Τα ξέχασαν οι γονείς τους"...είναι ασέλγεια στην Φύση
και τους κανόνες της
"Τα παραμέλησε η πολιτεία"....είναι εγκληματική αμέλεια.
Αν βρε Ελλάδα δεν είσαι ικανή να σώσεις μια χούφτα αθώες ψυχές
τότε στο όνομα ποιας αιτίας εκδίδεσαι στους πιστωτές σου ;
Στο όνομα ποιας "σκιώδους" σωτηρίας κκ βουλευτές, εκ-χωρείτε τα πάντα
και συνυπογράφετε την άλωση μιας κοινωνίας
όταν δεν δείχνετε ίχνος σεβασμού
στα δικαιώματα των παιδιών που έχουν απόλυτη ανάγκη κοινωνικής προστασίας ;
Απλά ερωτήματα και δεν βρίσκεται ένας καρεκλοκένταυρος
ν' απαντήσει αντρίστικα.
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Είναι κάτι παιδιά... ξεχασμένα
Περνούν μεγάλο μέρος της ζωής τους μέσα σε θαλάμους των Νοσοκομείων «Αγλαΐα Κυριακού» και «Αγία Σοφία», περιμένοντας να βρεθεί μια θέση σε ένα ίδρυμα και βλέπουν στοργή από κάποιους εθελοντές που καθημερινά προσπαθούν να κλείσουν τις πληγές τους


Στο ένα χέρι του κρατούσε και έπαιζε νευρικά το μπεγλέρι του με μαεστρία έμπειρου κομπολογά. Με το άλλο χτυπούσε στον διάδρομο του ισογείου του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» την μπάλα του, μια ερυθρόλευκη δερμάτινη στα χρώματα της αγαπημένης του ομάδας, που του χάρισαν κάποιοι εθελοντές.
«Η προϊσταμένη με άφησε να βγω σήμερα στον κήπο», εξηγεί στη νοσοκόμα που τον συνάντησε λίγο προτού περάσει το κατώφλι της νέας πτέρυγας του νοσοκομείου και κατευθυνθεί στη μικρή παιδική χαρά.
Ο «Κώστας» (τα πραγματικά στοιχεία του δεν δίνονται διότι η οικογένειά του προσπαθεί να τον πάρει πίσω) είναι 14 ετών. Πριν από μερικούς μήνες κάλεσε το 1056, την εθνική τηλεφωνική γραμμή για τα παιδιά SOS του Xαμόγελου του Παιδιού και ζήτησε να τον απαλλάξουν από τον εφιάλτη που ζούσε καθημερινά στο σπίτι του. Από κάποια άλλα παιδιά με τα οποία «έδινε μάχες» στα φανάρια και τα μπαρ για την πελατεία είχε μάθει για το 1056.
«Κάθε βράδυ οι δικοί μου με έβγαζαν στον δρόμο για να πουλήσω λουλούδια, χαρτομάντιλα ή οτιδήποτε τους έπεφτε στα χέρια. Τις καθημερινές έπρεπε να φέρνω στο σπίτι 30 ευρώ. Την Παρασκευή και το Σάββατο 50 ευρώ. Αν δεν τα έφερνα με σάπιζαν στο ξύλο», εξομολογήθηκε στους εθελοντές του Χαμόγελου, που έγιναν η νέα οικογένειά του.
ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ. Το σώμα του είναι αδιάψευστος μάρτυρας της σκληρότητας που βίωνε για χρόνια. Στο πόδι του έχει κάνει και ένα αυτοσχέδιο τατουάζ, περισσότερο για να καλύψει μια πληγή. «Με τα αλλά παιδιά, που είναι σαν και μένα, ακόμη δεν έγινα φίλος. Γι' αυτό παίζω μόνος μου», λέει και δίνει μια κλωτσιά στην μπάλα του.
Αλλα 25 παιδιά σαν τον «Κώστα» περνούν αυτό το καλοκαίρι μέρος της ζωής τους μέσα σε θαλάμους των Νοσοκομείων «Αγλαΐα Κυριακού» και «Αγία Σοφία», περιμένοντας να βρεθεί μια θέση σε ένα ίδρυμα. Πόσο θα κρατήσει η παραμονή τους εκεί κανείς δεν το ξέρει.
«Μέχρι τότε αυτά τα παιδιά παραμένουν κλεισμένα σε νοσοκομεία, πολλές φορές 24 ώρες, μαζί με άλλα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας. Από τη μια, στερούν κρεβάτια - χωρίς να ευθύνονται τα ίδια για αυτό - από παιδιά που χρήζουν άμεσης νοσηλείας. Από την άλλη, είναι παιδιά που μεγαλώνουν μέσα σε ένα περιβάλλον που σίγουρα δεν είναι για αυτά», αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού Κώστας Γιαννόπουλος, που εκφράζει την απορία του για την απουσία της Πολιτείας στο θέμα αυτό.
«Τα νοσοκομεία δεν είναι για να μεγαλώνουν τα παιδιά και ούτε είναι μέρος για να τα εγκαταλείπουμε εκεί για μήνες».
ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ. Στον 6ο όροφο του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» βρίσκεται ο «μπουμπούκος». Χαμογελάει ασταμάτητα μέσα στο καρότσι του, το οποίο σπρώχνει ο Θοδωρής, ένα από τα παιδιά που επίσης βρίσκονται στο νοσοκομείο περιμένοντας να βρεθεί ένα ίδρυμα και για αυτόν. «Τον μικρό τον προσέχω σαν τον μικρό αδελφό μου», λέει και δεν κρύβει τη χαρά του που ο «μπουμπούκος» όλο γελάει μαζί του και προσπαθεί με τα πρώτα ακαταλαβίστικα λογάκια του να του δείξει τη χαρά του για το νέο δώρο του. Εναν μαλακό κύκλο που τον δαγκώνει ασταμάτητα τώρα που βγάζει τα δόντια του. Εντεκα μηνών σήμερα, μετράει ήδη 10 μήνες στο νοσοκομείο. Η μητέρα του τον άφησε σε ένα φανάρι, τον βρήκε ένας αστυνομικός και κατέληξε στο νοσοκομείο μέχρι ... νεωτέρας. «Η μητέρα βρέθηκε τελικά, αλλά είπε πως το παιδί δεν το ήθελε. Από την άλλη όμως ο νόμος τής δίνει το δικαίωμα να αρνηθεί να δοθεί το παιδί της για υιοθεσία και αυτό κάνει. Προτιμάει, είπε, να το βλέπει μια φορά τον μήνα σε κάποιο ίδρυμα. Δεν ξέρουμε όμως πότε θα βρεθεί κατάλληλο μέρος για τον μπουμπούκο μας και μέχρι τότε βρίσκεται εδώ μαζί στο νοσοκομείο», λέει η Χαρά Γαλανάκη , εθελόντρια του Χαμόγελου του Παιδιού.
Ο ΦΟΒΟΣ. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια περνάει πολλές από τις ώρες της μαζί με αυτά τα παιδιά. «Ο φόβος είναι που τα χαρακτηρίζει ως βασικό συναίσθημα. Μια φορά είχαν έρθει τρία αδέλφια τα οποία κακοποιούσε σεξουαλικά ο πατέρας τους. Η μητέρα έκανε πως δεν γνώριζε τίποτα και τελικά κάποιοι συγγενείς αναγκάστηκαν να αποκαλύψουν την αλήθεια. Την πρώτη φορά που πήγα να βοηθήσω το μικρότερο από αυτά, ένα πανέμορφο αγοράκι 3½ ετών, να πλύνει τα χέρια του, το έπιασα από τις μασχάλες για να το ανεβάσω σε μια καρέκλα για να πλυθεί καλύτερα. Το παιδί κουλουριάστηκε και με βλέμμα που το θυμάμαι ακόμη και τώρα μου είπε με αναφιλητά "σε παρακαλώ μη με πονέσεις"», λέει η κ. Γαλανάκη. Για πολλές εβδομάδες αυτός και τα αδέλφια του, όπως και δεκάδες άλλα παιδιά που έχουν απευθυνθεί στο Χαμόγελο του Παιδιού για βοήθεια, δεν ανέχονταν κανενός είδους επαφή.
Τα δύο νοσοκομεία γίνονται ο χώρος όπου παίζουν τα «εγκαταλελειμμένα», όπως τα αποκαλούν μερικοί από το νοσηλευτικό προσωπικό. Η συμβίωσή τους με τα υπόλοιπα παιδιά συχνά-πυκνά γίνεται προβληματική. Σε έναν θάλαμο όπου βρίσκονται δύο παιδάκια, το ένα με σπασμένο χέρι και το άλλο που αναρρώνει από επέμβαση σκωληκοειδίτιδας, βρίσκεται και ο Γιώργος. Τις περισσότερες φορές ακούει παρατηρήσεις για να κάνει ησυχία από τους συγγενείς των δύο άλλων παιδιών. Με τα άλλα «εγκαταλελειμμένα» που είναι στο «Αγλαΐα Κυριακού» δεν έχει ακόμη πολλά πάρε-δώσε γιατί είναι καινούργιος. Πριν από μερικές ημέρες όμως ανακάλυψε μαζί με τον Δημήτρη ένα «κρυφό» πέρασμα, μια σήραγγα που ενώνει το νοσοκομείο με το «Αγία Σοφία».
Στέλιος Βραδέλης
ΤΑ ΝΕΑ
`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
RSS Feed για αυτό το θέμα 15
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 6:52 πμ
Φίλοι μου.
Καλή μας εβδομάδα και Καλή Σαρακοστή. Εμείς ας την κάνουμε την ευχή κι αυτή ας πέσει κάτω.....
* Στο θέμα http://ligery.pblogs.gr/2012/02/h-zwh-einai-wraia-mono-poy-paei-m-alloys.html καταγράφηκε ένα σχόλιο το οποίο,υπερ -απασχολημένη καθώς είμαι , έπεσε μόλις χτες βράδυ στην αντίληψή μου.
Θεωρώ όμως ότι το περιεχόμενό του είναι επίκαιρο. Προσεγγίζει δε την πραγματικότητα με μιαν ρεαλιστική , αμερόληπτη ματιά, που δεν συμπίπτει μεν απολύτως με το δημόσιο αίσθημα , αλλά αντέχει σε μιαν καλόπιστη αντικειμενική κριτική.
Γι αυτό το αναδημοσιεύω εδώ για όσους έχουμε το κουράγιο και την διάθεση να το συζητήσουμε.. ή απλά να το μελετήσουμε.
"----Αγαπητή Λυγερή,
Παρακολουθώ εσένα και την παρέα σας και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, οτι σε κάθε θέση, σε κάθε σχόλιο, υπάρχουν αλήθειες, υπάρχουν κοινωνικά μηνύματα, καταγράφεται η σημερινή πραγματικότητα, ανεξαρτήτως της οπτικής γωνίας προσέγγισής τους από τον καθένα μας. Θα ήθελα λοιπόν και εγώ να καταθέσω κάποιες απόψεις/σκέψεις μου.
Κατ' αρχήν, θα πρέπει να διευκρινίσω, οτι είμαι από εκείνους, που πιστεύουν ακόμη στο όραμα της ομοσπονδίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης και που θέλω όλες μας οι ενέργειες σαν Χώρα να συγκλίνουν και να βοηθούν αυτόν τον τελικό στόχο.
Εμείς, σαν ανεξάρτητο Κράτος, απλώσαμε διαχρονικά και μονίμως το χέρι μας στους δανειστές και τοκογλύφους. Κανείς δεν ήλθε να μας δανείσει με το ζόρι.
Εμείς φανήκαμε διαχρονικά ανίκανοι και απρόθυμοι να στήσουμε την κρατική μας διοικητική μηχανή αλλά και τη Δημοκρατία μας στις σωστές βάσεις, έτσι ώστε σήμερα να βρισκόμαστε σε αυτήν την τραγική κατάσταση.
Κατηγορούμε τους Ευρωπαίους και κυρίως τους Γερμανούς γιατί μας πληγώνουνε. Συμφωνώ και πολύ μάλιστα, εξ' άλλου Γερμανός και τακτ δεν είναι έννοιες συμβατές. Δεν άκουσα όμως κανένα να λέει, αν αυτά που διαπιστώνουνε από την παρουσία τους εδώ είναι η σκληρή πραγματικότητα, την οποίαν εμείς μεν τη συζητούμε κάθε μέρα στις παρέες μας, γινόμαστε όμως..Τούρκοι, όταν τη χρησιμοποιούν οι άλλοι εις βάρος μας και δεν μας εμπιστεύονται. Εμείς, αλήθεια, εμπιστευόμαστε τους Πολιτικούς μας;
Προσωπικά, επειδή προέρχομαι από οικογένεια, που έζησε τη μετανάστευση στο πετσί της στις δεκαετίες '50 / '60, που θυμάμαι τους τοίχους του μικρού μας πατρικού σπιτιού γεμάτους από τις φωτογραφίες των ξενιτεμένων μας, το κλάμα της μάνας, (εγώ λόγω συγκυριών ήμουν ο μόνος που έμεινα στην Ελλάδας και έκλεισα τα μάτια της μάνας μας), σκέπτομαι με πόνο και θλίψη τα χιλιάδες νέα παιδιά μας με τα τρανταχτά τους πτυχία και μη, που αναγκάζονται να πάρουν το δρόμο της ξενιτιάς. Σε αυτά τα παιδιά εύχομαι ο Θεός να τα προστατεύει και να μη ξεχάσουν την Πατρίδα τους. Δεν τα πρόδωσε αυτή, αλλά οι κυβερνήσεις μας. Λίγοι στίχοι γι' αυτά τα παιδιά:
Πατρίδα μου
Στη ξενιτιά που βρίσκομαι, θυμάμαι την πατρίδα
κι' όλα τριγύρω μου ξυπνούν κάποια γλυκιά ελπίδα.
Τα όμορφα ακρογιάλια της, στο φως που λαμπυρίζουν,
τις χρυσαφένιες της πλαγιές, τα μάτια μου δακρύζουν.
Και όταν βλέπω στ' ουρανού των αστεριών τους θόλους,
Ελλάδα λέω σ' αγαπώ, αγκάλιασε μας όλους.
Ο Θεός να μας δώσει φρόνηση,
Ηλίας"
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 7:01 πμ
Αγαπητέ Ηλία
ΚατΆ αρχήν σε ευχαριστώ για την παρέμβαση σου διατυπωμένη με ειλικρίνεια και αγάπη για την πατρίδα μας .
Εγώ Ηλία είμαι φλεγματική ,με λιγότερη ήρεμη δύναμη έκφρασης από την δική σου και ψυχρή αντικειμενικότητα ίσως.
Οι θέσεις και απόψεις μου όμως,--απόψεις μη επαϊοντος-- εκπορεύονται και διαμορφώνονται μέσα από την ανθρώπινη διάσταση της πραγματικότητας, από την οποία πραγματικότητα , έτσι όπως μας έχει επιβληθεί από τους τοκογλυφοδανειστές μας , όχι μόνο λείπει εντελώς το ανθρώπινο στοιχείο αλλά αναδεικνύεται περίτρανα η θεοποίηση του χρήματος και χωρίς προσχήματα, ή περιστροφές , χωρίς κανένα δισταγμό, ο ανθρώπινος παράγων θυσιάζεται στον βωμό του κέρδους.
Μη μου καταλογίζεις συναισθηματισμό .Δεν τον αποποιούμαι, αλλά ας τον αφήσουμε στην άκρη. Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Απολύτως σεβαστός ο οραματισμός σου για μια ομοσπονδία των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης. Αλλά τι είδους Ένωση οραματίστηκες Εσύ και τα εκατομμύρια των Ευρωπίων που την καλώς ορίσαμε. ; Αυτή των Βορείων προαστίων της Ευρώπης όπως είναι σήμερα ;
Μια Ευρώπη όπου , σε κάθε περίπτωση υπερισχύει το δίκαιο του ισχυρού ;
Μιαν Ευρώπη δύο ταχυτήτων κατά τα λεγόμενα ;
Μιαν Ένωση που θέλει τους λαούς προλετάριους και σκοπεύει κατά κύριον λόγο σε μιαν ισχυρή νομισματική Ένωση;
Μιαν Ευρώπη που την διαφεντεύουν τα μεγαθήρια χρηματοπιστωτικά ΄trust, που προέρχονται και εκπροσωπούνται από τις πλούσιες χώρες του βορρά;
Θα μου πεις βασίζεται σε χάρτες θεμελιωδών Αξιών όπως ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή τα δικαιώματα των Αναπήρων π.χ. και λοιπώνν κοινωνικών αξιών και πολιτικών πρακτικών που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό των λαών κι όχι μόνο τις μπίσνες μεταξύ των κρατών. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται ότι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις κοινωνικές επιταγές μπαίνει στην άκρη όταν διακυβεύονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα.
Φυσικά τα δανεικά δεν δίνονται με το ζόρι από τον δανειστή. Το ζόρι το έχει ο δανειζόμενος. Σημασία έχει , ότι «ζόρι» υπάρχει έτσι και αλλιώς και το εκμεταλλευτήκανε επί σειρά ετών οι δανειστές μας με το αζημίωτο φυσικά. .
Μέχρι εδώ καλά. Αυτό εμπίπτει στους όρους του δανεισμού ή της τοκογλυφίας όταν ο δανεισμός διαρκεί επί χρόνια ,ανανεώνεται, και οι δανειστές έχουν εισπράξει το αρχικό κεφάλαιο στο δεκαπλούν, φερΆ ειπείν και κάνουν τζόγο με τους τόκους που κεφαλαιοποιούνται και πάει λέγοντας.
Ο δόλος είναι ότι τελούσαν εν πλήρη γνώσει της κατολίσθησης της Ελληνικής Οικονομίας και οδεύανε προς αυτή με μέθοδο και μαθηματική ακρίβεια, δανείζοντας συνεχώς μέχρι να μας φτάσουνε εκεί που μας φτάσανε ,να μας δέσουνε χειροπόδαρα και να έλθει εδώ η Γερμανική μπότα να μας πατήσει στο στομάχι κι όσο αίμα δεν χόρτασε στον πόλεμο του 40 να το χορτάσει τώρα στον οικονομικό πόλεμο του 2010 (?) και βάλε.
Στο σημείο αυτό βέβαια, παρεισφρέει και η απόλυτη ευθύνη των Ελληνικών Κυβερνήσεων και πολιτικών παραγόντων που κι αυτοί εν γνώσει τους συμμετείχαν στο έγκλημα και δεν είχαν το σθένος και τον πατριωτισμό να υψώσουν ανάστημα πρωτίστως μέσα στην Ελλάδα ,να βάλλουν φρένο και να θεμελιώσουν ένα υγιές δημοσιονομικό σύστημα.
Βάλανε την καρέκλα, την εξουσία, το πολιτικό κόστος και ποιος ξέρει τι άλλα που εμείς δεν ξέρουμε πάνω απ ΄την Πατρίδα και μας οδήγησαν εδώ που φτάσαμε &
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απολύτως με τις απόψεις σου Ηλία μου και συμμερίζομαι την πικρία ,την ανησυχία και την συναισθηματική σου φόρτιση .
Μπορεί να μη δέχομαι ,επΆ ουδενί το δικαίωμα να μας προσβάλλουν, να μας ταπεινώνουν ,να μας βάζουν την θηλιά στο λαιμό με εκβιασμούς, τελεσίγραφα ζωής ή θανάτου οι ισχυροί εταίροι και δανειστές μας ,όχι δεν νομιμοποιούνται να το κάνουν, αλλά παραδέχομαι ότι ενώ σαν άνθρωποι είμαστε διαχρονικά
« Ωραίοι Έλληνες» με διακρίσεις κ.λ.π. σαν πολίτες δεν αντιδράσαμε σΆ ένα οικονομικο-κοινωνικό-σύστημα σαθρό που το απορρίπταμε μεν ,ενταχθήκαμε δε γιατί απλούστατα αλλιώς δεν μπορούσαμε να επιβιώσουμε έξω από το σύστημα.
Αυτό τώρα πληρώνουμε ακριβά τόσο που νομίζω ότι δεν μας αξίζει.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Σταύρος Χ: Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 8:57 πμ
... καλημέρα Λυγερή ...
... σε γενικές γραμμές συνυπογράφω την απάντησή σου στον θιασώτη της Ομοσπονδίας των Ενωμένων Πολιτειών της Ευρώπης ...
... προφανώς ο καλός Ηλίας δεν διαβάζει και δεν ακούει για το ασφαλιστικό σύστημα των υπαρχόντων ανά των κόσμο Ενωμένων Πολιτειών ...
... συμβαίνουν και τούτα την εποχή της υπερ-πληροφόρησης ...
... σου αφήνω μια κάτασπρη καλημέρα ...
... έρρωσο ...
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 12:51 πμ
Σταύρος Χ:
Καλή να είναι η κάτασπρη αλλά θυελλώδης μέρα μας ( στις 8 το πρωί με πήρε και με σήκωσε ο αγέρας εν μέση οδό μαζί με την ομπρέλα μου )
Κι αν τα καταφέρουμε το «λευκό» να το πασπαλίσουμε με όλα τα χρώματα της Ίριδας σε μια προσπάθεια να αποδεχτούμε kαι να σεβαστούμε τις διαφορετικές τάσεις και αντιλήψεις των άλλων σε βαθμό όμως που να μην προσβάλλουν την αισθητική μας ,δεν θα είναι άσχημα..
Ο λόγος του Ηλία δεν με παρέπεμψε τόσο σε καλοσύνη όσο σε μια συγκροτημένη τοποθέτηση θαρραλέα αποτυπωμένη και κυρίως χωρίς πολιτικές αγκυλώσεις .
Τώρα αν η ευγένεια ,η ψυχραιμία, η μη εμπάθεια ,οι χαμηλοί τόνοι, το ανθρώπινο και μη ρητορικό ύφος εμπεριέχουν κι ένα υπόβαθρο καλοσύνης ,δεν έχω καμία αντίρρηση να την αποδεχτώ. ¶λλωστε ,προσωπικά το έχω δηλώσει.
Η καλοσύνη είναι η Αχίλλειος πτέρνα μου. Με αφοπλίζει.
..έρρωσο..
ΓΙΑΝΝΗΣ JOHNPIT: Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 8:54 μμ
Καλησπέρα Λυγερή μου. Καλή Σαρακοστή να έχουμε.
Συγκλονιστική η περιγραφή στο θέμα σου με τα παιδιά. Τι να πιάσουμε τώρα και σε ποια ώτα να απευθυνθούμε. Είναι προφανές το βλέπεις ότι οι απέναντι της εξουσίας όχι απλά έχουν αποκτηνωθεί τόσο που η αποκρουστικότητα που αναδύουν και η αποφορά δεν έχει τελειωμό.
Καλή δύναμη σου εύχομαι όπως και σε όλους μας.
ΗΛΙΑΣ: Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012 11:12 πμ
Αγαπητή Λυγερή,
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου στη θέση μου για το όραμα των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης. Τις σέβομαι και θα μπορούσα να συμφωνήσω στη βάση, οτι η επίτευξη του στόχου αυτού, θα πρέπει να οδηγήσει σε μία Ευρώπη που, παράλληλα με την οικονομική ευρωστία της, θα σέβεται τον ¶νθρωπο, τα δικαιώματά του , την οικονομική και ατομική του ελευθερία και τέλος τη Δημοκρατία. Ποιός δεν θα το ήθελε αυτό!!
Όταν ο Κωσταντίνος Καραμανλής έβαλε, ως εθνικό στόχο, την ένταξή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πέραν της μελλοντικής προστασίας της από εξωτερικές τοπικές απειλές, εγνώριζε ασφαλώς, οτι στη διαδρομή της σταδιακής ολοκλήρωσής της από ομάδα Κρατών κοινών προθέσεων σε Ομοσπονδία Κρατών, η Ελλάδα θα έπρεπε να ανασυγκροτήσει τις δομές της, ώστε να μπορέσει να ανταγωνισθεί και να προσαρμοστεί με επιτυχία στη νέα πραγματικότητα. Δυστυχώς, δεν το κάναμε και μείναμε πολύ πίσω από τους άλλους. Τώρα τρέχουμε και όχι μόνο δεν φθάνουμε, αλλά ματώνουμε και πονάμε.
Έτυχε να δω σήμερα στην εκπομπή The World at War το βομβαρδισμό της Δρέσδης, λίγο πριν από την παράδοση της Γερμανίας το Μάϊο του 1945. Κάηκαν ζωντανοί 100000 άνθρωποι, η πόλη έγινε σωρός ερειπίων και όμως, μόλις τρεις μέρες μετά, το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργούσε ξανά!!.
Πιστεύω, οτι σε κάθε Ομοσπονδία Κρατών, το κάθε μέλος παίρνει τη θέση που θέλει και μπορεί να πάρει. Εμείς τί κάναμε γι αυτό;. Τρώγαμε τα λεφτά των πακέτων Ντελόρ και κοροϊδεύαμε τους «κουτόφραγκους» (έτσι νομίζαμε..).
Εμείς οι Έλληνες ήμαστε λαός έξυπνος, εργατικός, με μακραίωνη ιστορία, με αρχές και αξίες και πάνω απ όλα, είμαστε ακόμα ¶νθρωποι. Αυτή είναι η δική μας «Ελληνική Προστιθέμενη Αξία (ΕΠΑ)» για τΙς Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης. Αντί λοιπόν να κλαίμε τη μοίρα μας και να κατηγορούμε τους άλλους για τα σημερινά χάλια μας, πιστεύω οτι θα πρέπει να αρπάξουμε την ευκαιρία και όχι μόνο να επιβιώσουμε αλλά και να διακριθούμε μέσα στην επερχόμενη οικονομική και πολιτική ένωση της Ευρώπης.
Υ.Γ: Όχι οτι έχει και πολύ σημασία, αλλά λόγω προσωπικής 25ετούς εργασιακής μου εμπειρίας με τις ΗΠΑ, γνωρίζω αρκετά καλά και από «πρώτο χέρι» και τα «καλά» και τα «κακά» του εκεί συστήματος. Εύχομαι η υπό διαμόρφωση Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία να πάρει τα «καλά» και να αφήσει τα «κακά» στην άκρη, ακόμη και εκείνα τα «καλά» (γιατί σίγουρα θα υπήρξαν) της πάλαι ποτέ Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών.
Ονειροπόλος; Ίσως, όμως προχωράει η ζωή χωρίς όνειρα και οράματα;
Καλή Σαρακοστή και να προσέχεις την ομπρέλλα σου!!
Ηλίας
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012 4:49 μμ
ΓΙΑΝΝΗΣ JOHNPIT:
Καλησπέρα Γιάννη
Ευχαριστώ για την ευχή και την ανταποδίδω.
Μεταξύ μας όμως ,ποτέ μου δεν κατάλαβα τι εννοούμε όταν λέμε
«καλή Σαρακοστή» είθισται να λέγεται αλλά που εστιάζεται το «καλή»; Στην νηστεία και προσευχή; στους χαιρετισμούς κάθε Παρασκευή ; στην προϋπάντηση της ¶νοιξης; Σε κάτι άλλο;
Ιδέα δεν έχω η αδιάβαστη και πόρρω απέχουσα από τα τελετουργικά και διάφορα άλλα χριστιανικά κλισέ . Και να σκεφθεί κανείς ότι δεν επιτρέπω σε κανένα να δευτερολογήσει για την Πίστη μου. Του το κόβω αμέσως με φανατισμό και απολυτότητα.
Μυστήριο που σου είναι τελικά ο άνθρωπος ,αντιφατικός, αμφισβητίας και ένα σωρό άλλα στερητικά « α »
Στο θέμα μας .
Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος, στην χώρα μας νΆ ακούσει, να δει, να συναισθανθεί.
Κανείς να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν για το τι μέλλει γενέσθαι αν αυτά τα παιδιά και άλλα, αφεθούν στην μοίρα τους, τι τεράστιοι κίνδυνοι εγκυμονούν όχι μόνο για τα ίδια τα αθώα παιδιά αλλά για ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία. Γι αυτό έχω κάπως αποσυρθεί από τις ομάδες κρούσης πάνω σε αυτά τα θέματα όσο μου είναι δυνατόν βέβαια ,γιατί κάποιες φορές σκάω δεν αντέχω .
Όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι εκπρόσωποι της πολιτείας είναι αθέατοι κηπουροί σε φυτώρια που εκτρέφουν εγκαταλελειμμένα παιδιά για να εξελιχθούν σε κοινούς εγκληματίες ως ενήλικοι. Αυτοί οι ανευθυνοϋπεύθυνοι είναι ,
εν δυνάμει, οι ηθικοί αυτουργοί για την εγκληματικότητα στην χώρα μας.
Κανένα παιδί δεν γεννιέται εγκληματίας .Γίνεται υπό συνθήκες που ευνοούν και αναπαράγουν το έγκλημα.
Σε σύγχυσα φοβάμαι και συγχύστηκα πάλι.
ΥΓ: Τάμαθε τα νέα ο&πατέρας σήμερα ;;;Δεν μπορεί θα τάμαθε. Όλοι οι Έλληνες ταΆ άκουσαν, τα κατάλαβαν , τα ένοιωσαν στο πετσί τους δεν θα τάμαθε ο πρώτος διδάξας ότι «η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες;;;;;;;»
Καλό μας βράδυ ,Εις αύριο τα σπουδαία .
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012 6:35 μμ
ΗΛΙΑΣ:
Τι θα πει αγαπητή ; Ή "αγαπημένη" ή , σκέτο λυγερή.
Αστειεύομαι Ηλία. Πες το όπως εσύ θέλεις. Έτσι αβίαστα, φυσικά, ειλικρινά, όπως η εκφορά του λόγου σου.
Γι αυτό μίλησα σε προηγούμενο σχόλιό μου για «ήρεμη δύναμη έκφρασης» που μας αγγίζει μας ..περιβάλλει ήσυχα χωρίς φασαρία και φωνές όπως η δική μου η αγριοφωνάρα .Εξηγείς και πείθεις ,εμένα τουλάχιστον ,με τα λογικά σου επιχειρήματα μέχρι εκεί που η δική μου λογική κι αντίληψη έχει οριοθετήσει την προσωπική μου θέση πάνω στα θέματα που συζητάμε. Πράγμα που στο εξέφρασα άλλωστε και το ίδιο θα κάνω και τώρα.
Αυτό που εκτιμώ ιδιαίτερα σΆ ένα συζητητή είναι η ευελιξία ,ή έλλειψη παρωπίδων, τα επιχειρήματα και η παντελής έλλειψη φανατισμού και προκατάληψης . Μόνο μέσα από τέτοιες πρακτικές επικοινωνίας μπορεί κανείς να υποστηρίξει αποτελεσματικά τις θέσεις του και να πετύχει σύγκλιση ακόμη και κει που υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές απόψεων και κουλτούρας ίσως.
Με αυτά λοιπόν υπέρ σου δεδομένα, παρακολουθώ το σκεπτικό σου ως προς την αναγκαιότητα της ένταξης της Ελλάδος στην ΕΕ κατΆ ακολουθία της θεωρίας
ότι ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ.
Εγώ Ηλία μου, ως Ελληνίδα, δεν αισθάνομαι και δεν μπορώ να οικειοποιηθώ και να δεχτώ ότι ανήκω πουθενά αλλού, παρά μόνο στην Ελλάδα και φυσικά η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και σε κανέναν άλλον,---μη πω τι--- και χαμηλώσω το επίπεδο του πολιτισμένου διαλόγου μας.
Πες με «Ελληνάρα» πες με ότι άλλο θέλεις μόνο πρόσεξε μη μου θίξεις το εθνικό μου φιλότιμο γιατί θα σου στείλω την Μελίνα στον ύπνο σου να σε ξενυχτίσει ως το πρωί να σε μάθει ,να χορεύεις συρτάκι. .
Αυτή η βαθειά μου εθνική συνειδητοποίηση δεν σημαίνει ότι δεν μου επιτρέπει νΆ αναγνωρίζω την αναγκαιότητα προστασίας των συνόρων μας και της εδαφικής ακεραιότητάς της Ελλάδος. Δεν σημαίνει ότι διαφωνώ μΆ ένα Ευρωπαϊκό και γιατί όχι διεθνές πλαίσιο συμφωνίας ειρήνης με τους γείτονές μας κι όχι μόνο, που θα συνεπάγεται τον αφοπλισμό και την αγαστή συνεργασία μεταξύ των κρατών σε όλα τα επίπεδα. Αλλά με απόλυτο σεβασμό μεταξύ μας, στον πολιτισμό των λαών, την κουλτούρα τους, τις ιδιαιτερότητές τους, τις παραδόσεις τους , την Δημοκρατία και την εθνική κυριαρχία των εθνών.
Ένωση δεν σημαίνει αλλοτρίωση, ισοπέδωση των πάντων, άλωση των κοινωνιών και επιβολή των επιταγών των ισχυρότερων μελών της Ένωσης με αποτέλεσμα την καταδυνάστευση των λαών που την συνιστούν. Μια τέτοια Ένωση θα ήταν (?) ένα διαβολικό σχέδιο κάποιων νοσηρών εγκεφάλων που θα σκόπευε σε αποκλειστικά ίδια τεράστια και τερατώδη συμφέροντα και μόνο σε λαούς δεν θα απευθυνόταν παρά θα διεκπεραιωνόταν μεταξύ των κλειδούχων που θα διαμόρφωναν κατά το δοκούν την πορεία αλλά και την Ιστορία της Ευρώπης.
Αποκλείω να ήταν αυτός ο στόχος του Κωνσταντίνου Καραμανλή όταν μας έβαζε στην Ευρώπη και πολλών άλλων δημοκρατικών ηγετών των χωρών που την αποτελούν.
Δυστυχώς όμως είναι φαεινότερων του ηλίου ότι η εικόνα της ΕΕ δεν συμπίπτει με το όραμα και τις προσδοκίες του Κ.Καραμανλή. Κι ούτε ένα από τα προαναφερθέντα όπως εγώ τα εννοώ τουλάχιστον, δεν αποτελεί κυρίαρχο χαρακτηριστικό της.
Τώρα πως γλιστρήσαμε οι περισσότεροι κάτω από την Γερμανική μπότα ειλικρινά δεν ξέρω γιατί δεν είμαι πολιτικός αναλυτής.
Η προσέγγισή μου στο θέμα είναι αυτή που υπαγορεύει η κοινή αντίληψη του μέσου πολίτη.
Η λογική μου όμως ,και ο φόβος συμβουλεύει ούτε βήμα τώρα πίσω. Οποιοδήποτε βήμα πίσω οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια, εκτός από την οικονομική εξαθλίωση, σε υπαρκτούς κινδύνους που θέλαμε να αποφύγουμε και για να προστατευτούμε κάναμε ότι μπορούσαμε να ενταχθούμε στην ΕΕ .
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα Ηλία ..Κοινώς αποδεκτή η άποψη απΆ όλους, εκτός από μερικούς που δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω που στοχεύουν .......
Η ευχή σου που είναι κι ευχή όλων μας ,θεωρώ ότι θα μείνει μόνον ευχή αν δεν μεταμορφωθεί σε επιτακτική ΕΝΤΟΛΗ όλων των λαών της Ευρώπης για να το καταλάβουν, να το πάρουν χαμπάρι οι κλειδούχοι της, ότι ο Πατρίδες των λαών που αποτελούν την ΕΕ δεν είναι τσιφλίκι τους ....
Αναφορικά με τα «καλά» των πολιτικών συστημάτων που κάνεις μνεία ,έχει κατΆ επανάληψη γραφεί στον ΠΗΓΑΙΜΟ από την συντάκτρια ότι:
« το καλύτερο, το χρIστότερο πολιτικό σύστημα ---και δεν υπάρχει χρIστότερο από το Σοσιαλιστικό--- σε βρώμικα ή ανίκανα χέρια μετατρέπεται σε δυνάστη των λαών όπου εφαρμόζεται.
Καλή Σαρακοστή λοιπόν ,με Υγεία και ηρεμία προ παντός.
astrojoggi : Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 1:39 μμ
στα ελληνικα φαρμακα απαιτειται βιοϊσοδυναμία , στα γενοσημα
στα Ασιατικα ο Λοβερδος δεχεται αν ειναι φθηνοτερα και χωρις...
χα!..τι να πεις....
Αν η εξουσια ταξιδευε απλα στην τριτη θεση
τα παιδια των φαναριων , ο Κωστακης...τωρα θα ζουσε τωρα σε ξενωνα σπιτικο...
Να πανε να ...αμηθούνε!!!)))
και για να μην παρεξηγηθω εννοω τους αγαπητους
Λοβερδο Παπουτση Βενιζελο Παγκαλο Αδωνη κτλ...
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 2:40 μμ
Καλώς μας Τον.
Το «φάρμακο» δεν τον έχω αγγίξει. Όχι ότι δεν έχω κίνητρο, απεναντίας .
Αλλά είναι ένα θέμα η προσέγγιση του οποίου απαιτεί, αυστηρά , γνώση που δεν διαθέτω κι όχι απλά άποψη.
Εκείνο όμως που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί ο συνταγματολόγος έχει αναλάβει ο ίδιος τον ρόλο της εκλαϊκευμένης ενημέρωσης του λαού ;
Την περιστολή της Δαπάνης την καταλαβαίνω. Την επικινδυνότητα όμως ή μη , του γενοσήμου σκευάσματος, γιατί δεν βγαίνουν κατΆ αντιπαράσταση καθηγητές της φαρμακολογίας---δεν υπάρχουν;--- να ενημερώσουν τεκμηριωμένα για τα υπέρ ή τα κατά των γενοσήμων και να συπογράψουν με την πολιτεία ; κάτι σού είπα τώρα ε;;;
ΣΆ ένα τόσο σοβαρό και ευαίσθητο θέμα που αφορά την Υγεία όλων μας δεν είναι δυνατόν να τοποθετείται κανείς ανάλογα με την κυβερνητική ,ή, αντιπολιτευτική γραμμή . .
Εγώ λέω να διαγράψω τα.....ονόματα. Γιατί λογαριάζεις αν ξυπνήσει το αντριλίκι τους τι θα διανοηθούν να μας κάνουν για να.... αμυνθούνε ;;;
Με τίποτα δεν μπορώ να σε κάνω ζάπι.. θα προσπαθήσω να σε καλμάρω μΆ ένα φιλί όπως κάνουμε με τα παλιόπαιδα τα ατίθασα.
Φιλί
ΗΛΙΑΣ: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 8:16 μμ
Αγαπημένη μου Λυγερή (για να μη παραπονιέσαι!!),
Και εγώ θέλω να πιστεύω οτι ο Κωσταντίνος Καραμανλής δεν φανταζότανε τις μελλοντικές ΗΠΕ όπως διαγράφονται σήμερα. Μη ξεχνούμε όμως, οτι άλλοι ήσαν οι τότε Ηγέτες της Ευρώπης και άλλοι σήμερα. Τότε, οι Ηγέτες της (επιμένω με το Η κεφαλαίο) και οι λαοί της , μετά από τη φρίκη, τη φτώχεια του πολέμου, σχεδιάσανε μια Ευρώπη με προτεραιότητα στις παναθρώπινες αξίες. Το χρήμα ήταν και τότε βασικός πυλώνας σχεδιασμού, όμως δεν ήταν ο μόνος, όπως είναι σήμερα δυστυχώς.
Όμως καλούμεθα τώρα να παίξουμε και εμείς στο γήπεδο αυτό, όπου τα οικονομικά συμφέροντα έχουν τον πρώτο λόγο και δι αυτών εξυπηρετούνται ενδεχομένως και άλλοι στόχοι (δεν αναφέρομαι μόνο στην Ελλάδα μας). Εμείς, εφόσον πιστεύουμε, οτι πρέπει να μείνουμε μέσα στην Ευρώπη, θα πρέπει να παλέψουμε, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις για εμάς και να μεγιστοποιήσουμε τις θετικές, γιατί υπάρχουν και θετικές.
Είναι μια χαραμάδα ελπίδας για όλους τους «φτωχούς» της Ε.Ε. το κίνημα αλληλεγγύης που εμφανίστηκε στην Ευρώπη υπέρ της Πατρίδας μας, με διαδηλώσεις και με τη συμβολική κίνηση των δύο Ιταλών Δημάρχων της κάτω Ιταλίας.
Θα θέσω όμως και μια άλλη διάσταση στο θέμα. Η σημερινή κρίση δεν είναι μόνο οινομική, δεν είναι μόνο πολιτική, πιστεύω οτι είναι και κρίση αξιών. Φτωχαίνουμε οικονομικά και η ανασφάλειά μας παίρνει διαστάσεις πανικού, γιατί φτωχαίνουμε και πνευματικά. Το «λίπος» του άκρατου υλισμού που περιβάλλει τη ψυχή μας, δεν μας αφήνει να ζητήσουμε τη βοήθεια του Θεού. Μας κρατάει δεμένους στις ανάγκες του Ipod Iphone, Ipad, κλπ.
Εύχομαι ο Θεός να βοηθήσει και εμάς και την Πατρίδα μας.
Καλό μηνα και καλή Σαρακοστή
ΗΛΙΑΣ
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 9:29 μμ
Εγώ δεν είπα Αγαπημένη (σου) ,ή , σκέτο λυγερή
Εγώ είπα Αγαπημένη (σκέτο), που συνεπάγεται το ..... λυγερή
Τι μετριοφροσύνη ε;;;
Να κάνουμε κι ένα λογοπαίγνιο μια και χαρτιά ή ζάρια δεν ξέρω και σίγουρα θα έπαιρνες την παρτίδα . Στον λόγο όμως με λίγη τύχη μπορεί και να σε κερδίσω . Όχι τίποτΆ άλλο να πάρω την ρεβάνς επειδή ήδη με κέρδισες ασυζητητί με την τελευταία τοποθέτησή σου Ηλία μου.
Φτάσαμε σε σημείο σύγκλισης απόψεων παρΆ ΅ότι σε επίπεδο «ιδεών» διαισθάνομαι ότι είμαστε σχεδόν απέναντι..... Αυτό δεν εμποδίζει όμως να ομολογούμε την πραγματικότητα όπως είναι χωρίς να προσπαθούμε να την παραποιήσουμε κι ας την βλέπουμε πιθανόν από διαφορετική οπτική γωνία.
Κατά την γνώμη μου ,σωστά επισημαίνεις την κρίση αξιών που εμπλέκεται με την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας.
Αντίρρηση έχω ως προς την πνευματική φτώχεια του λαού έστω και εξΆ αιτίας της πενίας και του εθισμού του στον άκρατο υλισμό.
Το Ελληνικό πνεύμα Ηλία, είναι γενναίο ,χαρισματικό ,υπερήφανο . Δοκιμασμένο σε περισσότερο δύσκολες καταστάσεις από τις οποίες βγήκε δυνατό, φωτεινό ,και έδωσε και δίνει ισχυρό παρόν στην ανθρωπότητα σε όλους τους τομείς ( και το ξέρεις Εσύ που απΆ ότι βλέπω μελετάς την Ιστορία.... )
Στην Διανόηση, την Τέχνη, την Έρευνα και την Επιστήμη . Την σύγχρονη τεχνολογία και αν θέλεις και στην επιχειρηματικότητα οι Έλληνες είναι μεταξύ των πρώτων στην διεθνή λίστα των επιτυχημένων επιχειρηματιών του κόσμου .
Μη μου λες λοιπόν ότι πρέπει να ζητήσουμε την βοήθεια του Θεού για να ξεφύγουμε από τις παγίδες των υλικών αγαθών και του ανταγωνισμού.
Ο Θεός μας προίκισε ( έχω μια πολύ καλή προσωπική σχέση μαζί του...) με το πνεύμα και την νοημοσύνη που διαθέτουμε και έχουμε υποχρέωση να
το τιμήσουμε έμπρακτα με ψυχική ανάταση και δημιουργία .
Να σταθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων .Να παραμερίσουμε
--για την ώρα--ακόμη και τις προσωπικές πολιτικές μας τάσεις και προτιμήσεις και μοναδικός μας στόχος να είναι η σωτηρία της Πατρίδας μας που πραγματικά κινδυνεύει κι ας μη γελιόμαστε με δήθεν εύφημες μνείες των άσπονδων υπεράνω πάσης υποψίας εταίρων μας. ......;
Νάσαι καλά παλικάρι να χαίρεσαι όσους αγαπάς και όπου κι αν είσαι , όπου κι αν πας ,ότι κι αν κάνεις , καλά μόνο νάβρεις.....
ανώνυμος: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 10:09 μμ
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2012/03/h.html
Mάτι φακού .: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012 10:19 μμ
εγω ημουν στο προηγουμενο.
με την αγαπη μου
ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012 8:08 μμ
Mάτι φακού .:
Βλέπω ο φακός του ματιού σου δεν αφήνει τίποτα να του ξεφύγει .Και πως θα μπορούσε άλλωστε...
Και μέσα σε όλα δεν παραλείπεις και μια ματιά στον ΠΗΓΑΙΜΟ.
Νάσαι καλά .
Το διάβασα και φυσικά δεν σηκώνει αμφισβήτηση αφού πρόκειται περί γραπτού ντοκουμέντου δημοσιοποιημένου μάλιστα, αλλά και σαν θέμα κοινοποιημένου από έντυπα και κυρίως από σελίδες όπως αυτή που παραπέμπεις.
Αν έλθει κανείς για πρώτη φορά αντιμέτωπος με το περιεχόμενο εξανίσταται .Ανθίσταται μάλιστα και να τα πιστέψει όλα αυτά.
Με μια δεύτερη όμως σκέψη αναλογίζεσαι:
Η συμμετοχή μιας χώρας μάλιστα όπως η Ελλάδα σ' ένα ...συνδικάτο χωρών που υποτίθεται εγγυάται την εδαφική της ακεραιότητα ,την μη (? ) παραβίαση των συνόρων της ή, ακόμη και την δημοσιονομική της ισορροπία με παρεμβάσεις τύπου δανειακής σύμβασης σε περίπτωση οικονομικής αδυναμίας ή, κατάρρευσης της οικονομίας της είναι δυνατόν να μην έχει ανυπολόγιστο κόστος και τρομακτικές δεσμεύσεις που να την καθιστούν υποχείριο ;;;
Μου είναι αδύνατον να διανοηθώ ότι οδηγηθήκαμε σε αυτή την κατάσταση γιατί κάποιοι το επέλεξαν ενσυνείδητα .Θεωρώ ότι διαφορετικά είχαν οραματιστεί την ΕΕ οι τότε ηγέτες των χωρών που προχώρησαν στην δημιουργία της .
Το θέμα είναι πως ,ή μάλλον είναι πολύ παρακινδυνευμένο τώρα τουλάχιστον για χώρες όπως η δική μας με προβλήματα ακόμη και εδαφικά να τραβήξουν μπροστά και να διαχωρίσουν την θέση τους.
Τίποτα άλλο δεν μας μένει παρά να ονειρευτούμε με τα λόγια του ποιητή που ο Βασιλείου τα είχε κάνει εθνικό του ύμνο..
«Γκρεμίστε και χαλάστε και μέσα απΆ τα χαλάσματα καινούριο κόσμο φτιάχτε»
Την καλησπέρα μου.
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ